kernel 2.6.8-0.4 CONFIG_LIRC_SERIAL_IGOR=y

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 28 Wrz 2004, 19:49:31 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Dobrze się stało - zajrzałem po przerwie do repo kernela - już prawie
> nie będę musiał w nim grzebać, żeby mi się na desktop nadawał :).
> Pozdrawiam

Ale:
Package module-init-tools is already installed. BuildRequirement satisfied.
Package perl-base is already installed. BuildRequirement satisfied.
Action '-' was not defined for package 'rpm-build'
Package rpm-build is already installed. BuildRequirement satisfied.
Unable to install following packages and their dependencies:
elftoaout elftoaout

Na athlonie?
Nie budowałem nic trzy miesiące i wszystko poprzewracali :>.
WK