Na jakim etapie jest PLD AC

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Śro, 29 Wrz 2004, 12:39:26 CEST

The Undefined wrote:

> masz athlona64? :)

no ja nie, ale pracuje na nich (w sensie - rootuje im ;) )

> ile rzeczy procentowo dziala, z czym sa najczesciej problemy itepe?

procentowo ? nie wiem. ciezko ;] na serwerze raczej nie ma problemow.
czasem cos sie nie chce skompilowac (jak na razie kernel ;] ), ale to
sie zazwyczaj dosc szybko zmienia.

na lapie, ktory sluzy jako desktop of koz, jest gorzej - nie dziala w
ogole kde (nie odpala sie, pokazuje sie jakis erroc, cos zwiazane z
kdeinit, ale nie mialem czasu sie zaglebiac), za to dziala poprawnie gnome.
nie dziala thunderbird w ogole, nie wlacza sie - memory fault chyba sie
pokazuje jesli dobrze pamietam. musialbym sprawdzic. zainstalowana
mozilla sobie radzi.

> jaka masz karte grafiki? i jaka plyte/chipset?

na serwerze:
asus k8v/gd-eay (takie oznaczenie na pudelku) na k8t800
grafa jakis geforce4000mx (czy jakos tak mu szlo)
do tego 2xtwinmos 512/400MHz
dyski ide 2x160 samsung 7200/8k
generalnie nie mam co narzekac, ladnie dziala
ale wczesniej, jak bylo ati 9200se, to sie co i rusz wieszal bez powodu
- ot jak mu urandom dalo...
po zmianie na nvidie smiga

na lapie:
nie mam pojecia jaka plyta, jakis pewnie kombo-wytwor ;) laptop hp
pavilion zv5000, grafa tez nvidia, ale nie podam teraz jaka, nie pamietam
tutaj problemow jest sporo. ale czesc z nich spowodowana standardowym
brakiem czasu. nie mam kiedy usiasc, pogooglac, poczytac i popatrzec
dokladnie czemu co nie dziala.

	MySZ

--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net