Na jakim etapie jest PLD AC

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 29 Wrz 2004, 12:57:35 CEST

On Wed, Sep 29, 2004 at 12:39:26PM +0200, Marcin Sztolcman wrote:

> no ja nie, ale pracuje na nich (w sensie - rootuje im ;) )
nice :)
jak wogole oceniasz - warto sie w to pakowac? ;)

> procentowo ? nie wiem. ciezko ;] na serwerze raczej nie ma problemow.
> czasem cos sie nie chce skompilowac (jak na razie kernel ;] ), ale to
> sie zazwyczaj dosc szybko zmienia.
jak na razie interesuje mnie strona kliencka :)

> na lapie, ktory sluzy jako desktop of koz, jest gorzej - nie dziala w
> ogole kde (nie odpala sie, pokazuje sie jakis erroc, cos zwiazane z
> kdeinit, ale nie mialem czasu sie zaglebiac), za to dziala poprawnie gnome.
hm.. jak dla mnie wystarczy windowmaker ;)
ale z kde.. bedzie trzeba zobaczyc :/
djurban - wiesz moze czy kde "powinno dzialac"(czyli czy dziala na amd64
;), czy tez moze miec problemy?

> nie dziala thunderbird w ogole, nie wlacza sie - memory fault chyba sie
> pokazuje jesli dobrze pamietam. musialbym sprawdzic. zainstalowana
> mozilla sobie radzi.
co z np firefoxem? psi? xmule? ;) i takimi tam?

jest mozliwosc na 64bitowym jajku uruchamiania programow 32bitowych? (np
z chroota athlonowego?) jak to sie wtedy sprawuje?

> na serwerze:
> asus k8v/gd-eay (takie oznaczenie na pudelku) na k8t800
wiesz jak jest z nforcem?
wacham sie wlasnie pomiedzy k8t800 a nforce 250(czy jak sie on tam
zwie...). na 32-bitowcach bym wzial nforce, ale tutaj... z tego co
slyszalem via radzi sobie "lepiej". prawda li to? ;)

> ale wczesniej, jak bylo ati 9200se, to sie co i rusz wieszal bez powodu
> - ot jak mu urandom dalo...
> po zmianie na nvidie smiga
no to biore nvidie ;)

--