Na jakim etapie jest PLD AC

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Śro, 29 Wrz 2004, 13:20:34 CEST

The Undefined wrote:

> nice :)
> jak wogole oceniasz - warto sie w to pakowac? ;)

imo tak. nie mam potwierdzonych danych (w sensie: liczbowych) ale z
wlasnej pracy na tym sprzecie wszystko smiga znacznie szybciej niz pod
zwyklymi athlonami. tylko ze na desktop troche moze brakowac - nie udalo
mi sie np d tej pory uruchomic karty pcmcia gprs (nie udaje mi sie
skompilowac jakiegos pakietu do pcmcia, ale ostatni raz bawilem sie tym
juz dosc dawno temu, i juz nie pamietam diokladnie co sie psulo ;) ),
ale jak pisalem - brak czasu

> hm.. jak dla mnie wystarczy windowmaker ;)

/me od dluzszego czasu woli fvwm ;)

> ale z kde.. bedzie trzeba zobaczyc :/

jak sie troche z robota uspokoi, to bede mogl siedziec nad tym nieco
wiecej, i ew. podsylac 'relacje' co i jak dziala, o ile ktos sie bedzie
tym interesowal

> co z np firefoxem? psi? xmule? ;) i takimi tam?

firefox smiga, psi tez, jakies muly tez byly zapuszczane - wiekszych
problemow niet. ogolnie programy poza kdeowymi chodza raczej bez problemow.

> jest mozliwosc na 64bitowym jajku uruchamiania programow 32bitowych? (np
> z chroota athlonowego?) jak to sie wtedy sprawuje?

/me nie probowal :) wiem tylko, ze xp sobie radzi bez problemow ;)

> wiesz jak jest z nforcem?
> wacham sie wlasnie pomiedzy k8t800 a nforce 250(czy jak sie on tam
> zwie...). na 32-bitowcach bym wzial nforce, ale tutaj... z tego co
> slyszalem via radzi sobie "lepiej". prawda li to? ;)

nie wiem. nie mam w ogole doswiadczen jesli chodzi o nforce i linuksa.

> no to biore nvidie ;)

;) /me tez by wzial

generalnie jest tak: jest na pewno wiecej problemow z amd64 niz z 32bit,
ale dla osoby ktora ma jakies pojecie, troche czasu i zapalu to nie taki
duzy problem. moje subiektywne odczucie jest takie: jesli mialbym kase
na nowy sprzet, to dla siebie do domu wzialbym amd64

	MySZ

--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net