[OT] kompilacja dla... windows

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 13:39:15 CEST

On Tue, 28 Sep 2004, Grzegorz Godlewski wrote:

> Oczywiście, że jak mam coś napisać w C pod Windowsy od zera to nie będę
> używał
> do tego msvc, tylko sięgne po chociażby mingw. Ale prawdą jest że znakomita
> większość projektów os kompiluje się tylko pod msvc.

No tak - tu się oczywiście muszę zgodzić, że w większości to (src OS
pod windoze) się pod MSVC ładnie kompiluje, ma często nawet gotowy
projekt/workspace tylko 2 razy kliknąć i F7:).  Pewnie pod Dev-C++ np.
też by się dało, no ale zwykle człowiekowi się nie chce bawić.

> BTW. Propozycji nie wypróbuje, bo już nawet zapomniałem jak się to
> włącza :).
:)

Jan Meizner
jm w pld-linux.org