Na jakim etapie jest PLD AC

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 13:59:41 CEST

On Wed, Sep 29, 2004 at 12:57:35PM +0200, The Undefined wrote:
> jest mozliwosc na 64bitowym jajku uruchamiania programow 32bitowych?

Oczywiście

> (np  z chroota athlonowego?)

Teoretycznie nawet chroot nie jest potrzebny. Jednak poldek nie lubi gdy
jakaś biblioteka jest dwa razy zainstalowana (z dwóch różnych arch --
64-bit i 32-bit) -- rpmowi to nie przeszkadza, więc raczej chroot jest
u nas jedynym sensownym rozwiązaniem.

> jak to sie wtedy sprawuje?

Jak zaczynałem port AMD64, to przecież musiałem gdzieś to bootstrapować.
Miałem więc zainstalowane normalne 32-bitowe PLD i mieszałem w chroot
(najpierw też 32-bit, potem stopniowo przechodzące w 64-bit). Gdy już
port nadawał się do startowania systemu po prostu zabootowałem
z partycji z 64-bitowymi pakietami (na tym samym kernelu).

Więc problemów nie powinno być żadnych.

Pozdrowienia,
	Jacek