Na jakim etapie jest PLD AC

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 29 Wrz 2004, 16:27:19 CEST

On Wed, Sep 29, 2004 at 01:59:41PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Teoretycznie nawet chroot nie jest potrzebny. Jednak poldek nie lubi gdy
> jakaś biblioteka jest dwa razy zainstalowana (z dwóch różnych arch --
> 64-bit i 32-bit) -- rpmowi to nie przeszkadza, więc raczej chroot jest
> u nas jedynym sensownym rozwiązaniem.
tak myslalem :)
poza chrootem wole miec raczej hegemoniczny system :)
ale z takim chrootem z bibliotekami?
pamietam ze byly jakies problemy z watkami w np pythonie przy wchodzeniu
do chroota.. czy tutaj sie cos nie pogryzie jak na zewnatrz bedzie
system 64bit a w srodku 32bitowy?
tak wogole - binarki 64bitowe dzialaja szybciej od 32bitowych?
jak ma sie przelozenie "zegarowe"?
jak sie domyslam na 32bitach athlon64 np 3000+ bedzie taki jak athlon xp
3000+ (prawda? ;), a na 64bitach?

jak liczylem sobie "cenowo" za 64bity w przypadku np athlona 3000+
zaplace jakies 200-300 zl wiecej niz 32bity...

> Jak zaczynałem port AMD64, to przecież musiałem gdzieś to bootstrapować.
> Miałem więc zainstalowane normalne 32-bitowe PLD i mieszałem w chroot
> (najpierw też 32-bit, potem stopniowo przechodzące w 64-bit). Gdy już
> port nadawał się do startowania systemu po prostu zabootowałem
> z partycji z 64-bitowymi pakietami (na tym samym kernelu).
wiem, pamietam :)
co prawda ja wszedlem juz w momencie gdy wiekszosc oprogramowania, a
przynajmniej w chroocie bylo na 64bitach :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała