Na jakim etapie jest PLD AC

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Śro, 29 Wrz 2004, 16:49:35 CEST

The Undefined wrote:

> no to "minimum" dla mnie jest.
> a z reszta bedzie mozna psuc...

ano. ja za jakies 2-3 tygodnie bede mogl sie wiecej sprobowac pobawic z
amd64 na desktopie. o ile cos nowego w worku nie wyskoczy...

> z tym ze.. jak patrzalem to roznice cenowe nie sa az tak strasznie
> duze... zeby nie mozna sobie bylo na to pozwolic... miedzy porzadnym xp
> a 64 tego samego "przelicznika" roznica jest wrecz pomijalna..
> a moze gdzies indziej jest kruczek?

amd64 3000+ jest wolniejszy (w sensie zegara) od amd xp 3000+
moce przerobowe ma wieksze ;) (o ile pracuje sie ze wszystkim
skompilowanym pod 64bit).

a do ceny dolicz wyzsza cene plyty glownej (ale w sumie roznica tez jest
pomijalna)

	MySZ

--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net