Cyrylica

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 21:37:32 CEST

Witam serdecznie :)

Co nalezy zrobić, aby w OłpenOfisie można było pisać cyrylicą (albo
chociaż wklejać ją np. z przeglądarki) i była widoczna jako cyrylica a
nie kropki tudzież kwadraciki? Zarazem jak ustawić cupsa, żeby umiał
drukować cyrylicę?
Instalowałem X11-fonts-KOI8-R (czy podobnie), próbowałem też ręcznie
dodać czcionki (TTF) z cyrylicą - OO je widzi, ale nie wyglądają, jak
powinny. Z menu Format -> Znak wybieram język rosyjski.

Serdecznie pozdrawiam :)

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]