tfu nvidia i świerze jaja

Śro, 29 Wrz 2004, 23:42:40 CEST

To już milion i setny raz wałkowane, ale mnie znowu przycisnęło.
Pobudowałem sobie 2.6.8, dużo nie pobadziewiłem - tylko supermounti
pktcdvd i...
Niestety stery nvidii 4620 (najstabilniejsze jak do tej pory) już się
nie budują - tzn. nawet jakiś *.ko wychodzi, tylko "Invalid module
format" ma.
A nowy 6111 zwisa.

Pytania.
Czy ktoś zmógł 6111przy podobnych objawach?
Czy może coś z apm? - mam acpi, ale to się chyba dzieje przy wywołaniu
apm'a przez nvidię?
Albo może budowanie sterów =< 4620 ktoś wie jak dla 2.6.8 przeprowadzić?
Wszelkie inne chwyty (oprócz spuszczania pudła ze schodów) też mnie
interesują - byle skuteczne, elegancki nie muszą być :].

Aha - NvAGP raczej kiepsko mi działa.

X11-6.7.0-11 z ac-ready używam.