[AC] cups mnie nie lubi ;(

Czw, 30 Wrz 2004, 00:14:00 CEST

Osóbka znana jako Fryderyk Dziarmagowski, wystukała:

> jakieś problemy z systemem plików?

Żadne...

> Fontmap przeważnie siedzi w
> katalogu z czcionkami.

No właśnie nie bardzo mam koncept skąd on tam się wziął...
w /usr/share/ghostscript/7.07/lib mam Fontmap i /etc/fonts drugi. Ten drugi
dużo większy... Oba z tą samą datą 24.09 - dokladnie ta sama godzina, ale
nie mam logów z poldka z tego dnia i nie wiem skąd...

pozdrawiam