tfu nvidia i świeże jaja

Czw, 30 Wrz 2004, 08:29:47 CEST

Użytkownik havner napisał:

>SOA#1
>
>kernel-2.6.8-0.4
>X11-6.7.0-11
>nvidia 6111 (zarowno agpart jak i nvagp)

Te same właśnie - nvagp jakoś mulasto mi działa, więc jeszcze nie
testowałem.
Zwis występuje najczęściej przy oglądaniu telewizji - xv na dodatek :(.
Trudno - diagnoza jest oczywista - nvidia drivers, a lekarstwa sam
poszukam (wykombinuję), na razie z powrotem 2.6.5 i stery 4620 -
działają stabilnie.

Na razie przypomniałem sobie, że świeży pisze się przez "ż".
WK