/lib/moules

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 30 Wrz 2004, 12:45:59 CEST

Dnia czwartek, 30 września 2004 12:32, koko napisał:
> Witam
> Mam PLD zainstalowane od kilki miesięcy i uaktualniam je z ac.
[...]
> Nie wiem czy dobrze rozumuje , ale dlaczego starsze moduły nie należą
> już do żadnej paczki.
> Czy też dlaczego nie zostaly usnięte tak jak kernel.
> Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak jest.

Same moduły zostały usunięte. Jeśli zajrzysz do tych katalogów, to są w nich
tylko pliki indeksowe. Te pliki są tworzone PO zainstalowaniu paczki
(depmod) i jako takie do niej nie należą. Nie są więc usuwane przy jej
wyrzucaniu z systemu.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\