co JESZCZE potrzeba, aby urzadzenie usb zadzialalo...

Liliana Ziołek liliana.ziolek w gmail.com
Pon, 1 Sie 2005, 11:33:17 CEST

Hello Łukasz,

Monday, August 1, 2005, 10:00:24 AM, you wrote:

> Mam akurat A85, ale chodzi bez problemu, tylko za nic w świecie nie mogę
> zmusić hotplug'a żeby obsługiwał to z usera.

Mam podobny problem, wędrowałam po różnych stronach rzuconych przez
gugla, użytkownik jest dodany do grupy digicam, skrypt w hotplugu niby
zmienia uprawnienia, nawet w fstabie próbowałam dodać usb dla
użytkowników - wszystko to psu na budę :]
GThumb z roota śmiga i widzi cyfraka, z usera - nie. To samo zresztą z
usbview - na roocie widzi urządzenia, na userze twierdzi że nie ma
uprawnień. Sprawa poprawia się, kiedy dodam sobie usera do grupy proc
(tzn. wtedy widzi i w usbview co trzeba, i gthumb chodzi), ale takiego
sposobu wolałabym nie wykorzystywać... Any ideas gdzie i co można
ustawić żeby user też mógł operować na tym co podpinam hotplugiem?

--
Best regards,
 Liliana                            mailto:liliana.ziolek w gmail.com