co JESZCZE potrzeba, aby urzadzenie usb zadzialalo...

Liliana Ziołek liliana.ziolek w gmail.com
Pon, 1 Sie 2005, 15:37:24 CEST

Hello Łukasz,

Monday, August 1, 2005, 3:15:48 PM, you wrote:

> No to jest chyba oczywiste. Naprawdę długo nad tym siedziałem.

A działa Ci jak dodasz usera do grupy proc? Bo jak na razie to jedyny
sposób w jaki mi się udało zmusić go do współpracy na userze.
Czy ktoś mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć czy to (dodanie usera do
proc) jest konieczne żeby mógł działać na cyfrówce z hotpluga? Jeśli
nie jest konieczne - to jak inaczej to zrobić?

--
Best regards,
 Liliana                            mailto:liliana.ziolek w gmail.com