co JESZCZE potrzeba, aby urzadzenie usb zadzialalo...

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Pon, 1 Sie 2005, 15:35:22 CEST

On Mon, 1 Aug 2005 15:37:24 +0200
Liliana Ziołek <liliana.ziolek w gmail.com> wrote:

> A działa Ci jak dodasz usera do grupy proc? Bo jak na razie to jedyny
> sposób w jaki mi się udało zmusić go do współpracy na userze.
> Czy ktoś mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć czy to (dodanie usera do
> proc) jest konieczne żeby mógł działać na cyfrówce z hotpluga? Jeśli
> nie jest konieczne - to jak inaczej to zrobić?

Sprawdzę jak będę w domu. Remote nie zmuszę kabelka żeby się podłączył do
aparatu ;>

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło   lcfik<at>lcf<dot>pl   |*