vixie-cron z AC/ready

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Wto, 2 Sie 2005, 09:34:15 CEST

On Mon, Aug 01, 2005 at 11:56:42PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> 00,05,10,15,20,25,30,35,40,45,50,55 * * * * root /bin/ping -c 2 geralt

*/5 * * * * root /bin/..	# tak jest przejzysciej

> Teraz został jedynie pierwszy kominikat - co nie zmienia faktu, że cron
> przestał po prostu działać (siedzi w pamięci ale nic nie robi). Sprawdziłem
> wersję z CVS-u (1.1), ale też nie działa :-( Da się coś z tym zrobić czy
> muszę poczekać na nową wersję? Ewentualnie co robię nie tak?

Chyba nie masz MTA na komputerze, bo bys dosatl od crona maila co jest
nie tak. Nie tak jest ze ten cron nie dziala poprawnie, wiec nie musisz
nic grzebac w konfigach, wygladaja ok. Dziwi mnie to ze rel 1.1 nie
dziala, poniewaz ja mam go z cvs'u i jest ok.

Czy moge procic o STBR vixie-cron-4.1-1.1?

ps. Kto ciekaw szczegolow o tym co niedzialalo w w/w cronie odsylam do
archiwum, pisalem o tym niedawno.

--
best regards
q#