vixie-cron z AC/ready

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 2 Sie 2005, 10:22:20 CEST

Dnia wtorek, 2 sierpnia 2005 09:34, Mikolaj Kucharski napisał:

> */5 * * * * root /bin/..	# tak jest przejzysciej
Oczywiście :-) Już poprawione.

> Chyba nie masz MTA na komputerze, bo bys dosatl od crona maila co jest
> nie tak. Nie tak jest ze ten cron nie dziala poprawnie, wiec nie musisz
> nic grzebac w konfigach, wygladaja ok. Dziwi mnie to ze rel 1.1 nie
> dziala, poniewaz ja mam go z cvs'u i jest ok.
Owszem, mam. Komputer robi mi za serwerek poczty i jest na nim postfix. Ale
nie dostałem od crona żadnego maila :-/
Mam nadzieję, że to nie oznacza, że teraz już komunikaty o wykonaniu przez
cron-a konkretnych czynności nie trafiają do /var/log/cron jak to było do
tej pory?

> ps. Kto ciekaw szczegolow o tym co niedzialalo w w/w cronie odsylam do
> archiwum, pisalem o tym niedawno.
Czytałem - jak nadmieniłem na początku poprzedniego listu. I próbowałem użyć
skompilowanej własnoręcznie wersji 4.1-1.1 z CVS-u. Ale... cholerstwo nie
działa :-( Muszę się przyznać, że nie zrozumiałem tego fragmentu z SGID.
Nie rozumiem, którym pliom trzeba ewentualnie to nadać. Przy okazji -
dystrybucyjne issue-fancy też nie działa - chociaż nie ruszane.