vixie-cron z AC/ready

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Wto, 2 Sie 2005, 10:54:13 CEST

On Tue, Aug 02, 2005 at 10:22:20AM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Owszem, mam. Komputer robi mi za serwerek poczty i jest na nim postfix. Ale
> nie dostałem od crona żadnego maila :-/

Hmm.. dziwne, a mozesz odebrac tago maila:

% echo niby cron | mail root

> Mam nadzieję, że to nie oznacza, że teraz już komunikaty o wykonaniu przez
> cron-a konkretnych czynności nie trafiają do /var/log/cron jak to było do
> tej pory?

# tail -n1 /var/log/cron
Aug  2 10:40:01 gw amnesia[20159]: (root) CMD (/sbin/rmmod -as)

Wiec jst ok, no tylko dziwnie sie teraz nazywa, wczesniej mialem cron[PID].

> Nie rozumiem, którym pliom trzeba ewentualnie to nadać. Przy okazji -
[...]

Jesli chodzi i SUID/SGID to nic prosze nie ruszac, bo jest ok. Jedyne co
zmienilem w atrybutach u siebie to to:

# chmod 0640 /etc/cron.d/* /var/spool/cron/*

ps. Teraz dla testu zrobilem:

# chmod 0600 /var/spool/cron/*

poczekam, zobacze czy beda dzialac tam umieszczone zadania, dam znac.

--
best regards
q#