Jesli nie kill to co

pld_user plduser w o2.pl
Wto, 2 Sie 2005, 12:55:56 CEST

Witam
>co to ma wspolnego z lista uzytkownikow PLD?
Sporo osob twierdzi, ze to tez linux, a ja mam pytanie wlasnie tego.
>ustaw sobie chociaz czytnik poczty zanim zrobisz z siebie kompletnego
>blazna.
O coz kazdy ma jakies poczatki lepsze czy gorsze.
Blazenada, coz nic to jesli uzyskam odpowiedz ;)
Cos widze, ze masz ochote na bezsensowna utarczke slowna, moze sprobuj  z  /dev/null ono Cie wyslucha .
Ad tematu.
Widzialem, kiedys jak znajomy cos napisal podobnego do :
echo ' cos tam cos tam' > /dev/pts/0
Nietety nie pamietam tego cost tam cos tam.
PS caly czas mowimy o maszynie na ktorej jest wiadomy system.