crossarm-gcc - jak tego używać?

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Śro, 3 Sie 2005, 13:09:11 CEST

Artur Frysiak napisał(a):

>./configure --target=arm-linux-eabi
>
>A co to wogóle za projekt chcesz skompilować ?
>Wiesz wogóle coś na temat kompilacji skrośnej ?
>Na jakiej maszynie chcesz kompilant (nie kompilator) uruchamiać ?
>
>Pozdrawiam

Projekt jest naszego autorstwa.  Sprzęt jest oparty o procesor ARM920T,
a cała maszyna nazywa się EP9312. Jeżeli chodzi o kompilacje skrośną, to
do tej pory używaliśmy Scratchboxa [1]. Z powodzeniem - kilka wersji
naszego systemu już działa u klientów.

W tej chwili chciałbym przygotować własne środowisko do kompilacji. Po
pierwsze dla tego, że mamy małe problemy z wydajnością aplikacji i
chcemy potestować jakieś małe Xserwer-y, małe biblioteki gui, itp.
Wszystko to w drugiej lini rozwojowej, co stwarza okazję do opracowania
również nowego środowiska kompilacji skrośnej. Scratchbox ma trochę wad
- jest duży, ma wsparcie dla kilku różnych architektur przez co - dla
mnie przynajmniej - jest mało czytelny.

Po drugie mamy w planach nowy produkt przeznaczony dla indywidualnych
userów i chcielibyśmy przygotować dla nich również środowisko rozwojowe
(łatwe narzędzia + HOWTO). Przy okazji może i PLD skorzysta.

Jestem na etapie rozeznawania tematu, więc jeżeli masz jakieś ciekawe
linki, lub rady chętnie się z nimi zapoznam.

Pozdr,
Radek

[1] http://www.scratchbox.org/