crossarm-gcc - jak tego używać?

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Śro, 3 Sie 2005, 13:56:30 CEST

Artur Frysiak napisał(a):

>[...]
>>

>Ja "bawiłem się" jedynie kompilacją skrośną na Mingw32 co zaskutkowało
>paroma specami crossmingw32-* w CVSie.

crossmingw32-wxWidgets.spec też jest Twoje? Może mi krótko powiedzieć co
powinienem zrobić, żeby mieć crossarm-wxWidgets.spec.  Chodzi mi głownie
o to, co kompilować i w jakiej kolejności. Widzę, że spece są raczej
uniwersalne i z przerobieniem nie będzie większych problemów
(przynajmniej  crossmingw32-wxWidgets.spec wygląda dość porządnie). W
jaki sposób odpalić kompilację pierwszego programu? Tak jak napisałeś
--target=...., czy może jeszcze coś?

RK.