crossarm-gcc - jak tego używać?

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 3 Sie 2005, 14:22:42 CEST

Radosław Kintzi napisał(a):
> [...]
    ^^^^^^^
a masz jakas biblioteke standardowa ktora udostepnia
ci pliki startowe dla ARM-a? jak chcesz urochomic kod ARM-a
na systemie z ktorego odpaliles ./configure?

dziala, dziala i to bardzo dobrze. ja uzywam tego kompilatora
do produkcji kodu dla systemow embbeded opartych na chipach
philips LPC210x (rodzina ARM7). uzywam kodu startowego ktory
jest mieszanka informacji z googla i wlasnych pomyslow.

/usr/lib/gcc/arm-linux-eabi/4.0.1/lpc210x-crt0.o
/usr/src/crossarm-gcc/crossarm-lpc210x-crt0.s

a skrypty dla linkera znajuja sie w crossarm-binutils:

/usr/arm-linux-eabi/lib/ldscripts/lpc2104.ld
/usr/arm-linux-eabi/lib/ldscripts/lpc2106.ld

ps).
domysle pakiet gcc buduje sie obsluga Embedded ABI (patch bcond w specu)

> [...]
 > Wszystko to w drugiej lini rozwojowej, co stwarza okazję do opracowania
 > również nowego środowiska kompilacji skrośnej. Scratchbox ma trochę wad
 > - jest duży, ma wsparcie dla kilku różnych architektur przez co - dla
 > mnie przynajmniej - jest mało czytelny.
 >
 > Po drugie mamy w planach nowy produkt przeznaczony dla indywidualnych
 > userów i chcielibyśmy przygotować dla nich również środowisko rozwojowe
 > (łatwe narzędzia + HOWTO). Przy okazji może i PLD skorzysta.
 >
 > Jestem na etapie rozeznawania tematu, więc jeżeli masz jakieś ciekawe
 > linki, lub rady chętnie się z nimi zapoznam.

w wolnej chwili moge cos pomoc, bo tez by mi sie takie srodowisko
przydalo w pracy. poza tym polecam grupe news:comp.sys.arm