Własny kernel jako rpm

Czw, 4 Sie 2005, 23:07:52 CEST

Andrzej napisał(a):

>Witam.
>Chciałbym jako ZU, nie zaś osobnik z grona CVSowego, nałożyć sobie łatę
>supermount na kernel ze speca.
>Próbowałem edytowac sam plik .spec ale nie wychodzi mi to. Wyskakuje
>komunikat o potrzebie użycia cvs add,

Edytuj lokalnie.
Ale najpierw ściągnij builderem wszystko, czego trzeba, a potem dopiero
przerabiaj.
I używaj już rpmbuild zamiast buildera wtedy.

>a to wiadomo odpada w moim przypadku. Jak to obejść?
>Kompilacja kernela odpada z chęci ułatwienia sobie życia na przyszłość,
>bo stworzenie rpma znacznie ułatwiłoby mi
>jego późniejszą instalację.
>Czy jest może jakas inna droga stworzenia paczki z własnego,
>skompilowanego kernela?

checkinstall - ale pół roku temu próbowałem i nie bardzo w PLD mi chciał
działać - nie był mi bardzo potrzebny, więc olałem.

P.S.
Mogę ci 2.6.11.12-3.2 wystawić - z supermountem.

--
WK
Wypusty: