Własny kernel jako rpm

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pią, 5 Sie 2005, 15:02:21 CEST

RedIpS napisał(a):

> Nie lepiej dbus + hal + ivman ??

ja uzywam dbus + hal + gnome-volume-manager (w KDE go uzywam) i spisuje
sie ekstra. Tez nie rozumiem po co supermount. Moze oprocz sytuacji w
ktorej zalogowane sa dwie osoby na raz i czasami plytka sie nie chce
odmonotowac, bo zamontowala sie u nieaktywnego w danej chwili uzytkownika.

Co do ivmana - sa jakies szanse na dodanie speca do PLDowego CVSa?
Chetnie bym to narzedzie przetestowal.

> U mnie dziala bardzodobrze niezaleznie od kernela bo w przestrzeni
> urzytkownika
   ^^^^^^^
argh! uŻytkownika

--