cvs

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 5 Sie 2005, 23:54:18 CEST

pbern w pbern.biz wrote:
> Czy ktos w skrocie moze mi napisac co za roznica jest miedzy cvs pserver,
> a nserver?

Kiedyś coś o tym czytałem, ale tak do końca też nie wiem. Postaw to na
czym stoi PLDowy CVS --- zapewne działa dobrze. ;]

> bo szukam i nic nie moge znalezsc,
> a moze zamiast cvs lepiej zabrac sie za subversion ? tylko czy to nie za
> wiele jak na prosty projekt z kilkudziesieciu modulikow?

SVN nie jest wcale bardziej overkillowaty niż CVS. Jeśli chcesz coś
małego, to może pomyśl nad jakimś distributed (monotone, darcs,
mercurium). :-)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa