consola vga na 1280x1024

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 6 Sie 2005, 23:02:50 CEST

On Sat, 06 August 2005 22:30:53 +0200, Rafał Cygnarowski wrote:

> Jeszcze przy okazji - jak poprawnie ustawić konsole utf8 w PLD?
> Zmieniłem w /etc/sysconfig/i18n na pl_PL.UTF8, ale zaczęły się jakieś
> problemy z fontami.

PLD jeszcze nie jest gotowe na UTF (np. skrypt console).
Klepnij:

$ unicode_start
$ loadkeys -u pl2

Ta opcja '-u' jest ważna.

> Zależy mi na pracy w mc w UTF8...

MC w PLD nie nadaje się do pracy w UTF. Tzn. nigdzie się
jeszcze nie nadaje, ale w niektórych dystrybucjach jest
spatchowany. Podobnie man, mutt (tak, tak, mutt też)...

PS: Potrzebny jest jakiś developer albo umiejący coś użytkownik,
    któremu będzie to potrzebne, to wtedy może zadziała znana
    peeldowa zasada... ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl          Czy jest jakiś poradnik jak zdobyć kobietę?