Własny kernel jako rpm

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 7 Sie 2005, 15:44:49 CEST

Andrzej wrote:

> Testowałem z patcha mi od 2.6.10 wzwyż i ciągle to samo.
> Spec oryginalny, ja tylko wpisy pododawałem.

Prawdodpodobnie któraś łatka w PLD coś tam zmienia i stąd konflikty przy
nakładaniu. Masz dwa wyjścia:
- korygujesz łatkę supermount, żeby się nakładała (wtedy możesz ją
   pewnie nawet podesłać, to się doda z bcondem)
- wywalasz konfliktującą(e) łatkę(i) dystrybucyjne

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa