Dziwna sprawa z hal, dbus i ivmanem

Andrzej doublex w wp.pl
Pon, 8 Sie 2005, 18:28:00 CEST

Wieslaw Kierbedz napisał(a):

>I dlatego, uparcie, sam sobie buduję kernel z supermountem.

I dlatego ;) bardzo Cię proszę o udostępnienie najnowszego kernela z
supermountem, który posiadasz.
Za małe howto, żebym na przyszłosć wiedział jak samemu sobie poradzić
również byłbym wdzięczny.
Ad. Mi nie chce się kompilowac kernel z supermountem, była sugestia że
to któryś z patchy jest winowajcą,
wywaliłem wszystkie ze speca a problem nie zniknął.