Dziwna sprawa z hal, dbus i ivmanem

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 8 Sie 2005, 20:25:20 CEST

Andrzej napisał(a):

>Za małe howto, żebym na przyszłosć wiedział jak samemu sobie poradzić
>również byłbym wdzięczny.
>Ad. Mi nie chce się kompilowac kernel z supermountem, była sugestia że
>to któryś z patchy jest winowajcą,
>wywaliłem wszystkie ze speca a problem nie zniknął.

Proponuję najpierw spróbować budowania (przeróbek) innych pakietów.
Kernel należy do bardziej skomplikowanych (spec).
Przydałoby się również pojęcie o samej konstrukcji jajka, o procesie budowy.
Może zwykła kompilacja z własną, ręczną (menucofig, xconfig)
konfiguracją, bez łat.
Potem nakładanie łat, też ręczne. I na koniec połączenie obydwu części
(rpm+kernel).
Żeby nie było, że to jakieś cuda, to nauczyłem się tego bez fachowego
przygotowania.

--
WK
Wypusty: