Perl w PostgreSQL na PLD

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 8 Sie 2005, 23:45:36 CEST

Dnia poniedziałek, 8 sierpnia 2005 09:44, Dariusz Knociński napisał:
> Na obydwu dystrybucjach PostgreSQL 8.0.3 i perl-5.8.6, istniej natomiast
> różnica w kompilatorze PLD 3.3.5, MDK 3.4.3.

Nie od dzisiaj wiadomo, że mdk daje swoje łaty chyba do wszystkiego przez co
jest chyba największy problem z wymianą pomiędzy mdk a czymkolwiek - podobnie
jak to robi RH.  Jak tak dalej pójdzie to MDK i RH będą stanowiły oddzielne
systemy konkurencyjne do Linuxa, windy, macOS i czego tam kto jeszcze chce.

Ja bym na Twoim miejscu zainstalował paczkę z pld (na siłę --nodeps --force) i
spróbował przenieś bez żadnych zmian - masz to przecież stestowane więc musi
działać.

Miesiu