EPS -=> OO

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Śro, 10 Sie 2005, 00:50:28 CEST

Dnia środa, 10 sierpnia 2005 00:25, napisałeś:

> Napewno Adobe Illustrator ;), może ghostscript?
>
> Ale po co ci 600dpi???????????
> W poligrafii na naświetlarki daje się zwykle 300. Tylko na linearty
> 1200, ale to kolor 2 bitowy.

Jak mam instrukcję do cyfrowej stacji pogody to są małe ikonki i czasem
dopiero 2400dpi pomaga.  Korzystam z 1200dpi ale wtedy dochodzą jakieś
gradienty i kolor musi być minimum 8bit.  Robię wtedy png'a oczywiście.
Wycinam GIMPem i wstawiam do textu w OO a następnie drukuję do pliku *.ps
Później ps2ps - bo nie każdy ma moje czcionki a chinol na pewno ich nie ma a
następsnie EPS albo pdf i poszło.

Niestety ghostscriptem nie umiem zrobić svg.  A adode Ilustrator jakoś
niechciał mi iśc pod Wine choć w internecie jest opisane w wielu miejscach -
może zepsułem sobie WINE???

Miesiu