k3b nagrywanie dvd

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Śro, 10 Sie 2005, 09:32:57 CEST

Wieslaw Kierbedz wrote:

>cdrtools-mkisofs
>Z tego pakietu mkisofs, nie cdrecord z cdrtools-cdrecord (czy jak mu tam).
>
>Tylko growisofs może nagrywać płyty dvd+rw, cdrecord nie  (ew. nero).
>Skąd w ogóle cdrecord w tych komunikatach? Dodałeś użytkownika, do grupy
>mającej uprawnienia do korzystania z k3b?

"cdrecord" dlatego jest w komunikatach ponieważ chciałem sformatować nim
DVD+RW

"growisofs" mam w systemie ale k3b go nie widzi. Na razie nie próbowałem
nim nic robić.
"k3b" używam poprzez "sudo" i jak do tej pory nie miałem problemu z
nagrywarką
CD (którą w poniedziałek wymieniłem na DVD).

--
Tomasz Rutkowski - gg 1118937