reisrfs 3.5 na 3.6

duch@wla.pl duch w wla.pl
Czw, 11 Sie 2005, 18:45:08 CEST

On Thu, 11 Aug 2005, Mariusz Warchał wrote:

> Witaj duch,
>
> W Twoim liście datowanym 11 sierpnia 2005 (13:12:18) można przeczytać:

> wystarczy ze zamontujesz system plikow z opcja   conv

dzieki.
a co sie dzieje w momęcie gdy padnie ta partycja.
w manie pisze że część plików jest 3.5 (stare)
a nowe sa juz zapisywne w wersji 3.6

dziś rano właśnie musiałem ratować taką partycję
bo mi sie rozwaliła (łącznie z --rebuild-sb)
ktorej uzywalem na zewnetrznej kieszenie podpinanej pod ieee1394

Pozdrawiam
ChomAr
--
   84-120 Władysławowo                       GG#: 420515