jaki Tuner TV

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Pią, 12 Sie 2005, 14:56:19 CEST

Dnia piątek, 12 sierpnia 2005 14:30, Michal Abramowicz napisał:

> ja mam FlyVideo 98FM, na czipie: bt787 ? czy cos koło tego. działa:
> 	radio
> 	pilot
> 	tv
>
> nie wiem ile to moze na dzis kosztować, ale jako starocia
> polecam, sprawdzona i działa, coprawda nagrywanie z niej filmów
> mija się z celem, ale xavtv, konsolowa_tv działa, i radio :)

Chyba ze wszystkich kart bt878 nagrywanie mija się z celem.. Mnie (karta
PixelView) zadowalająco nagrywa przy rozdzielczości 1/4 PAL czyli dość
niskiej a i tak dźwięk rozjeżdża się z obrazem, choć to już może nie wina
samej karty co oproramowania lub zbyt wolnego sprzętu.

Radio jest i telewizję można pooglądać, do tego karta nadaje się idealnie.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal w sutkowski.pl