jaki Tuner TV

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 12 Sie 2005, 15:32:45 CEST

On Fri, Aug 12, 2005 at 02:56:19PM +0200, Michał Sutkowski wrote:
> Radio jest i telewizję można pooglądać, do tego karta nadaje się idealnie.

E tam, idealnie nadaje się do sterowania pilotem drugiego peceta,
np routera albo xmms'a, mplayera i czego dusza zapragnie w Xach,
zdaje się ze nawet mozna na upartego zastąpić pilotem myszkę :)
kwestja wyobraźni 8-)

wciśnij czerwony guzik i zapomnij ...
:)

pozdrówki,
m.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba