jaki Tuner TV

Pią, 12 Sie 2005, 18:49:47 CEST

duch w wla.pl napisał(a):

> mam saa7134 tv fly video
> procek AMD Sempron 3000+
> czesc programow nagrywam w divx 640x480
> tylko czasam trace kilka klatek (fakt ze uruchamiam z nice -19)
>
> druga sprawa ze te nagrania nadaja sie tylko raz do obejrzenia. duzo
> lepsza jakosc jest jak nagrywam do mjpeg i potem kompresuje
> dwuprzebiegowo

Coś konfabulujesz. Rekompresja nigdy nie poprawia obrazu.
A na takim sprzęcie powinno ci z dwóch kart ściągać do divx jednocześnie.
Jeśli już oszczędzać proca, to zrzucałbym dźwięk do pcm, a potem, nie
ruszając video kompresował.
Mam taką samą kartę i dwukrotnie wolniejszy procesor (o pamięci nie
wspominając).
Jakich kodeków używasz?

--
WK