PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 13 Sie 2005, 18:28:05 CEST

Pawel Boguszewski wrote:

> Z laptopów moge polecić IBMa, apropos acera słyszałem kilka negatywnych opinii.

Z tego co widziałem, to reguły nie ma... Mam ASUSa M6800V i działa
nieźle (poza irda i czytnikiem kart, ale to raczej gdziekolwiek ciężko
odpalić). X700 raczej jest bardziej niż dobry (choć uważaj, bo na
opensource'owych driverach nie pojedziesz z akceleracją żadną, a suspend
żaden nie działa z binarnymi). Ja mam X600 i właśnie rebootuje
przetestować na nim (i w ogóle na całym tym kompie) Vampire: The
Masquerade - Bloodlines.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa