PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 13 Sie 2005, 19:12:39 CEST

Dnia sobota 13 sierpień 2005 17:42, Sławomir Kawała napisał:

> Compaq/HP, Dell, Toshiba, IBM ... gdzies dalej Asusy, LG, ... i na
> samiutkim koncu Acer, Aristo, Gericom, ...

No tak, ale za takie pieniadze ~4500zl nie kupie HP, Dell o dobrych
parametrach. Ja najchetniej bym kupil Sony Vaio VGN-FS215S
http://vaio.sony-europe.com/view/ShowProduct.action?product=VGN-FS215S&site=ite_en_GB&category=VN+FS+Series
Ale na to potrzeba jeszcze dolozyc z 1500-2000zl

> A jak juz bedziesz pewny, ze z acpi bedzie all ok to pozostaja bajery
> typu obsluga Bluetooth, firewire, czytnika sd, dodatkowych klawiszy
> funkcyjnych, wbudowanej karty wlan itd...

Kurcze, a nie mozna by po prostu kupic laptopa?? :)

Pozdrawiam,
Pawel