PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 13 Sie 2005, 20:04:59 CEST

On Sat, 13 Aug 2005, Pawel Koska wrote:
> No tak, ale za takie pieniadze ~4500zl nie kupie HP, Dell o dobrych
> parametrach. Ja najchetniej bym kupil Sony Vaio VGN-FS215S
> http://vaio.sony-europe.com/view/ShowProduct.action?product=VGN-FS215S&site=ite_en_GB&category=VN+FS+Series
> Ale na to potrzeba jeszcze dolozyc z 1500-2000zl

Przestrzegam przed Sony - nie ma absolutnie w Polsce serwisu na laptopy
Sony. Po prostu. Informacja sprawdzona.

Polecam za to Dell-a. Ostatnio sprawiłem sobie Inspiron 700m i jestem
baaaardzo zadowolony. Mały, lekki, ma wszystko co mi trzeba (bluetooth
wbudowany by się przydał, ale... mały na USB zewnętrzny to żaden problem),
kosztował poniżej 5k PLN, pełne Centrino, z lepszą baterią - 5h trzyma.
Tej serii nie ma w Polsce wogóle, tego modelu nie ma w Europie, ale z
odpowiednim typem gwarancji jest ona honorowana u nas w kraju.

Jeżeli chodzi o jakość to Dell jest klasą samą w sobie. Przy obecnym
kursie dolara jeżeli ktoś ma możliwość sprowadzenia, cena wynikowa jest
naprawdę atrakcyjna. Kupowanie u nas w kraju jest znacznie mniej ciekawe
cenowo.