Wypalanie płyt CD - coś nie tak z cdrecordem :-/

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 13 Sie 2005, 22:47:06 CEST

Dnia sobota, 13 sierpnia 2005 22:31, Wieslaw Kierbedz napisał:
[...]
> Czy w k3b nie wystarczy dodać w Parametrach Użytkownika cdrecord
> dev=/dev/sgc?

Owszem. Można. Jak się ma jedno urządzenie. Tylko ja mam jeszcze w laptopie
wewnętrzną nagrywarkę CD, a zewnętrzna jest bonusowa. Rzecz w tym, że
wewnętrzna nie razdzi sobie np. z wypalaniem płyt o podwyższonej pojemności
(np.800MB). A to nie jest rozwiązanie, tylko workaround. I co z xcdroastem.