Laptop - Co robicie z Windows

Jaroslaw Kruk jareq w pld-linux.org
Nie, 14 Sie 2005, 10:06:30 CEST

Witam

To ja się wtrące do dyskusji. Mój brat, który przebywa w USA, kupił mi
laptopa (Compaq Presario with AMD Turion64 Mobile Technology V2311US).
Oczywiście jak tylko wróci do Polski i mi go przywiezie posadzę na nim
PLD. Mam jednak pytanie zupełnie nie związane ani z PLD ani z Linux'em
a z Windowsem :-) Chodzi o to, że do tego laptopa dołączony jest
Windows, a mi on nie będzie do niczego potrzebny. Czy orientuje się
ktoś, czy można go zwrócić do Microsoftu, a jeżeli tak, to jak wygląda
ta procedura. Czy będę mógł to zrobić w Polsce, czy brat musi to zrobić
w USA. A może nie ma takiej możliwości :-( Chociaż muszę przyznać, że
prawdopodobnie kiedyś czytałem o takiej możliwości (chyba wymusiła to
Komisja Europejska). A może macie jakieś namiary, gdzie można o tym
poczytać, bo ja nie mogę nic znaleźć.

A co Wy robicie z Windowsem, który najczęściej jest dołączany do
laptopów ?

PS. Tak wiem, że ten post ma się tak do PLD jak pięść do oka, ale chciałem
się poradzić osób, które też mogą chcieć oddać Windowsa. Zawsze to pare
złotych mniej za laptopa :-)

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org