Laptop - Co robicie z Windows

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Nie, 14 Sie 2005, 12:17:31 CEST

W dniu kojarzonym jako niedziela, 14 sierpnia 2005 10:06, osoba znana jako
Jaroslaw Kruk nastukała:

patrzyles juz tutaj?
http://linuxmafia.com/refund/

w zakladkach mialem link do dobrego tekstu na ten temat, ale z tego co widze
to strona juz nie dziala. Na wszelki wypadek link:
http://skocz.pl/abdd

Niestety doswiadczenia osobistego nie mam...
Pawel