Alsa i tylne głośniki

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 15 Sie 2005, 00:06:23 CEST

Michał Koziorowski wrote:
> Może ktoś zna może odpowiedź na takie stare pytanie: jak zrobić, żeby
> jak się zmienia głośność, to żeby w tylnych głośnikach zmieniała się tak
> samo jak w przednich bo na razie to tylko na przednich mi sie zmienia
> jak w programach ustawie.

Z tego co wiem, to ALSA ma osobne ustawienia do przednich i tylnych (tak
u mnie jest). Może da się je jakoś sprzężyć przez pluginy? (to taka
ALSA'owa dość zaawansowana koncepcja, ale zdaje się, że dużo różnych
cudów można tym zdziałać). Spróbuj pogooglać o pluginach alsy (jest też
info w manualu).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa