Laptop - Co robicie z Windows

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 15 Sie 2005, 00:25:23 CEST

duch w wla.pl wrote:

> teraz to juz jego pieniedzy
> nie trzeba bylo sie odzic na warunki sprzedazy i nie kupowac "windowsa w
> worku"

Było swego czasu też coś w Polsce o tym, bo pamiętam jakieś artykuły
prasowe. Jeśli nie odpieczętowałeś swojej kopii i nie zainstalowałeś
jej, to prawo pozwala Ci ją zwrócić (nie pamiętam szczegółów, ale może
chodziło o zwykłą rękojmię? w końcu każdy towar można zawsze zwrócić do
sklepu jeśli się go nie uszkodziło)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa