Laptop - Co robicie z Windows

Jaroslaw Kruk jareq w pld-linux.org
Pon, 15 Sie 2005, 10:09:08 CEST

On Mon, Aug 15, 2005 at 12:25:23AM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Było swego czasu też coś w Polsce o tym, bo pamiętam jakieś artykuły
Ja właśnie też coś kojarzę, i dlatego staram się teraz pozyskać tą
wiedzę.

> prasowe. Jeśli nie odpieczętowałeś swojej kopii i nie zainstalowałeś
Z tego co wiem to brat jej nie rozpieczętował ani nie instalował.
Niestety jak kupił laptopa to Windows już był zainstaolwany. Ale
przecież można go w sklepie "komisyjnie" wykasować.

A tak przy okazji, to się zastanawiam, co mam zrobić, jeżeli zdecyduję
się instalować Windowsa. Rozpoczynam proces instalacji (rozpakowałem)
i nie zgadzam się na licencję. Nie odpowiada mi licencja, przecież nie
muszę się zgadzać (np. nie podoba mi się że nie mogę zainstalować go na
moich kilku komputerach) I co wtedy. Jak brat go kupował to nikt nie
przedstawił mu warunków licencji, on ją pozna dopiero wtedy jak rozpakuje
opakowanie. I co wtedy ma robić?

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org