Laptop - Co robicie z Windows

Jaroslaw Kruk jareq w pld-linux.org
Pon, 15 Sie 2005, 10:28:48 CEST

On Mon, Aug 15, 2005 at 04:00:01AM +0200, pbern w pbern.biz wrote:
> nawet jezeli cos dostaniesz... to nie bedzie to tyle ile kosztuje OEM a
> kilka zlotych....
Jak napisałem w innym poście, nigdzie w ofercie nie jest przedstawione,
że to jest OEM. Ale jak się okaże, że nie zostałem dostatecznie poinformowany
(i to jest OEM), to czy mi coś daje ten fakt ?

> gra nie warta zachodu... chyba ze wychodzisz z zalozenia "sztuka dla
> sztuki".
Właśnie mam wrażenie, że nie będzie warto zawracać sobie tym głowy.

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org