Laptop - Co robicie z Windows

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 15 Sie 2005, 11:56:25 CEST

Jaroslaw Kruk wrote:

> Ja właśnie też coś kojarzę, i dlatego staram się teraz pozyskać tą
> wiedzę.

> Z tego co wiem to brat jej nie rozpieczętował ani nie instalował.
> Niestety jak kupił laptopa to Windows już był zainstaolwany. Ale
> przecież można go w sklepie "komisyjnie" wykasować.
>
> A tak przy okazji, to się zastanawiam, co mam zrobić, jeżeli zdecyduję
> się instalować Windowsa. Rozpoczynam proces instalacji (rozpakowałem)
> i nie zgadzam się na licencję. Nie odpowiada mi licencja, przecież nie
> muszę się zgadzać (np. nie podoba mi się że nie mogę zainstalować go na
> [...]

Na pudełku jest napisane, że otwierając je akceptujesz warunki licencji
(oczywiście sama treść licencji jest już w środku :P). Z tej strony
moznaby to może ugryźć legalnie.

Zakładamy firmę, zatrudniamy prawnika i ściągamy takie pieniądze dla
wszystkich chętnych? (za oddaniem połowy odzyskanej kwoty)

Możnaby tak jeszcze z softem do DVD, grami do kart graficznych itd...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa