PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 15 Sie 2005, 11:59:21 CEST

On Sun, Aug 14, 2005 at 12:36:18AM +0200, pbern w pbern.biz wrote:
[...]
> Problemow ogolnie z toshiba nie ma, serwis tez jest i to w miare szybki.

Zepsuło się gniazdo słuchawkowe: wkładam słuchawki, włączają się
głośniki i odwrotnie. Przewidując tygodniową nieobecność w .pl (wakacje)
umawiam się na serwis tak, żebym im zawiózł laptopa w piątek i odebrał
tydzień później w poniedziałek. Po wielkich bólach zgoda.

Odbieram laptopa, włączam - jest OK. Wyłączam, chcę włączyć jeszcze raz
- nie działa. Powrót do serwisu. Sądząć po naklejkach z MAC dwa razy
wymieniana płyta główna. Operacja zajmuje góra 2h. Gdyby nie urlop nadal
miałbym niesprawny komputer, bo ja nie mogę zostać bez kompa na tydzień
a wspaniały serwis nie potrafi umówić się na konkretny termin tylko
komputer koniecznie musi swoje odleżeć.

Teraz zaciera mi się wiatrak, ale do serwisu pewnie oddam dopiero na
jesieni jak będę jechał na dłuższy urlop.

[...]
> bedzie dell lub ibm, bo to klasa sama w sobie.... ciche... solidnie
> wykonane. i ogolnie ;) miodo... nowe ibmy... z podobna grafika sa idealnie
> ciche... wytrzumuja na bateriach duzo dluzej itp ;)

Wszystkie IBM u mnie w firmie mają poklejone taśmą klejącą zasilacze.

W każdym razie, jeśli chcesz pracować na laptopie a nie tylko położyć go
na biurku żeby robić wrażenie na klientach to nie kupuj wynalazków typu
Gericom. U mnie w firmie na początku było takich i to była tragedia.
Lepiej wyłożyć więcej kasy i mieć spokój.

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--