Laptop - Co robicie z Windows

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pon, 15 Sie 2005, 17:04:28 CEST

On Mon, Aug 15, 2005 at 04:36:06PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Mógłbyś rozwinąć, bo chyba nie załapałem... ;]
To, że ktoś napisze jakieś bzdury na pudełku/w licencji, to nie znaczy
że one automatycznie zaczynają obowiązywać. W żadnym normalnym kraju
wymuszenie zgodzenia się na licencję, której nie można przeczytać zanim
się na nią nie zgodzi nie ma prawa bytu.

Oczywiście w ojczyźnie postępu i wolności już wymyślili co na to
zaradzić. Przy okazji chcą zakazać publicznego krytykowania produktów,
znieść jakąkolwiek odpowiedzialność producenta za produkty, zakazać
odsprzedaży, umożliwić zmiany licencji już po zakupie itp. Ustawa nazywa
się UCITA.

Polecam przeszukanie archiwum pl.comp.os.advocacy pod kątem tego
hasełka.

wolf
--
  Bartek   .  - A może zrobimy zakłady, taki totalizator, czy uda się
  Taudul   :    wyprowadzić ponad jedynkę.